آموزش تولید محتوا با گوشی موبایل | معرفی اپلیکیشن

تولید محتوا با گوشی موبایل

آموزش تولید محتوا با گوشی موبایل برای چه افرادی مفید است؟ تکنیک های آموزش تولید محتوا با گوشی کدام اند؟ حداقل امکاناتی که گوشی ما برای تولید محتوا با موبایل باید داشته باشد چیست؟ برای تولید محتوای حرفه ای با گوشی موبایل چه تجهیزاتی لازم است؟

احتمالا همه ما که در کار محتواسازی هستیم شگفت زده شویم که چطور میتوانیم با همین موبایلی که داریم احتمالا کارمان را انجام دهیم. تفاوتی ندارد که مدرس باشیم یا بخواهیم از کالایی که برای فروش در اینستاگرام داریم، ویدیو معرفی بسازیم، در هر صورت با این آموزش تولید محتوا با گوشی موبایل میتوانیم به راحتی کارمان را پیش بیندازیم. پس تا آخر این مقاله جذاب همراه ما بمانید.

تولید محتوا با گوشی

آموزش تولید محتوا با موبایل

تولید محتوا با موبایل به طور فزاینده ای در بین تولیدکنندگان محتوا محبوب و قابل دسترس شده است. چه بخواهید عکس های خیره کننده بگیرید، فیلم های جذاب ضبط کنید یا مقاله های جذاب بنویسید، دستگاه های تلفن همراه یک پلت فرم راحت و همه کاره برای تولید محتوا فراهم می کنند.

در ادامه به صورت دقیق مراحل تولید محتوا با موبایل را به صورت قدم به قدم با هم بررسی می کنیم:

هدف خود را مشخص کنید.

با روشن کردن هدف محتوای خود شروع کنید. تعیین کنید که آیا می خواهید به مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید، آن ها را سرگرم کنید، آموزش دهید یا الهام ببخشید. داشتن یک هدف واضح در تولید محتوا با موبایل به شما کمک می کند تلاش های خود را متمرکز کنید و محتوایی ایجاد کنید که نتیجه مطلوبی که مدنظر دارید را کسب کنید. همین الان آموزش هدف گذاری را بررسی نمایید.

برنامه ریزی و سازماندهی

یک برنامه محتوایی ایجاد کنید که مشخص می کند چه چیزی، چه زمانی و برای کدام پلتفرم می خواهید با تولید محتوا با موبایل ایجاد کنید. عواملی مانند مدت زمان، قالب و سبک محتوای خود را در نظر بگیرید. یک تقویم محتوا ایجاد کنید تا به شما کمک کند به اهدافی که مشخص کردید برسید. شما می توانید با آموزش برنامه ریزی همین الان برای گام دوم آماده شوید.

تجهیزات لازم را جمع آوری کنید.

اگرچه برای تولید محتوا با موبایل از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید، داشتن چند لوازم جانبی اضافی می تواند روند کار شما را بهبود بخشد. سرمایه گذاری روی یک سه پایه یا تثبیت کننده برای اطمینان از عکس های ثابت، میکروفون های خارجی برای کیفیت صدای بهتر و لنزهای اضافی را در نظر بگیرید. همچنین با مطالعه مقاله های راهنمای جامع تجهیزات تولید محتوا با گوشی، بهترین میکروفون برای تولید محتوا و تجهیزات نورپردازی برای تولید محتوا، میتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید.

ضبط تصاویر جذاب

از ویژگی های دوربین دستگاه تلفن همراه خود برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید. در هنگام تولید محتوا با موبایل سعی کنید با آزمون و خطا بهترین نقطه از نظر تصویربرداری، نور و جذابیت های بصری را یدا کنید. از ویژگی‌های پیشرفته دوربین مانند HDR، کنترل‌های دستی و فیلترهای زنده برای بهبود تصاویر خود استفاده کنید و در این راه از رقبای قدیمی خود الگوبرداری کنید.

ضبط ویدیو

اگر قصد تولید محتوا با موبایل از نوع ویدیویی را دارید کافی است وارد قسمت دوربین یا camera گوشی خود شوید و دکمه ضبط را لمس کنید. از سه پایه برای جلوگیری از لرزش ضربات استفاده کنید. همچنین، از گزینه های ضبط ویدیوی موجود مانند حالت های حرکت آهسته، تایم لپس یا سینمایی بهره ببرید.

ویرایش فیلم ها

پس از ضبط، از برنامه های ویرایش ویدیو برای برش، اضافه کردن متن، اعمال فیلترها و تنظیم سطوح صدا استفاده کنید. در بخش از آموزش تولید محتوا با موبایل می توانید هم از امکانات خود گوشی استفاده کنید و هم از نرم افزارها و اپلیکیشن های جانبی مثل canva ، inshot و مواردی مثل این بهره ببرید.

محتوای جذاب بنویسید

هنگام تولید محتوا با موبایل نوشتاری، از برنامه های موبایل یا ابزارهای یادداشت برداری برای یادداشت ایده های خود استفاده کنید. سرفصل‌ها و مقدمه‌های جذابی بسازید تا مخاطبان خود را جذب کنید. سعی کنید متنی که مینویسید واضح و مختصر بوده و با استفاده از عناوین فرعی، نقاط و تصاویر بصری، متن خود را جذاب تر کرده و خواندن آن را در صفحه‌های کوچک‌تر آسان‌تر کنید.

بهبود با عناصر بصری

در تولید محتوا با موبایل از برنامه‌های ویرایش موبایل برای بهبود بیشتر تصاویر خود استفاده کنید. روشنایی، کنتراست و توازن رنگ را تنظیم کرده تا عکس‌های خود را جذاب تر کنید. از برنامه های طراحی گرافیکی مثل picsart برای ایجاد تصاویری چشم نواز، اینفوگرافیک ها یا پست های رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

صوت

شما میتوانید بعد از آموزش فن بیان و همچنین آموزش سخنرانی، از دستگاه تلفن همراه خود برای ضبط صدای با کیفیت بالا استفاده کنید. از آرام بودن محیط اطمینان حاصل کنید و در صورت لزوم برای تولید محتوا با موبایل از نوع صوتی، از میکروفون خارجی استفاده نمایید. فایل‌های صوتی را با استفاده از برنامه‌های تلفن همراه ویرایش کنید تا نویز پس‌زمینه را حذف کنید و سپس سطح صدا را تنظیم کرده و موسیقی یا موسیقی ای را به بک گراند صوت خود اضافه کنید.

بهینه سازی برای پلتفرم های موبایل

پلتفرمی را در نظر بگیرید که در آن محتوای خود را به اشتراک می گذارید. با اطمینان از بارگیری سریع، با استفاده از طراحی واکنشگرا و خوانایی متن و تصاویر بصری بر روی صفحه نمایش های کوچکتر، محتوای خود را برای مشاهده موبایل بهینه کنید. محتوای خود را متناسب با نیازهای پلتفرم خاص، مانند ابعاد تصویر یا مدت زمان ویدیو، تنظیم کنید. به عنوان مثال در هنگام تولید محتوا با موبایل برای اینستاگرام باید بدانید که بهترین نسبت تصاویر، 3*4 یا برای ریلز و شرت یوتیوب 1080*1920 و برای ویدیوهای بلند یوتیوب 1080*1920 مناسب است.

اشتراک گذاری و تعامل

در آخرین گام تولید محتوا با موبایل، محتوای خود را در پلتفرم های مرتبط به اشتراک بگذارید و با مخاطبان خود تعامل برقرار کنید. از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، پلتفرم‌های وبلاگ‌نویسی یا برنامه‌های اشتراک‌گذاری محتوا برای توزیع آثار خود استفاده کنید. به نظرات پاسخ دهید، بحث ها را با گرم کردن، تشویق کنید و بازخورد مخاطبان را تجزیه و تحلیل کنید تا محتوای آینده خود را اصلاح کنید.

به یاد داشته باشید، تمرین و آزمایش برای بهبود مهارت های تولید محتوا با موبایل، همراه کلیدی است. راحتی و انعطاف‌پذیری این شیوه جذاب را با خیال راحت در آغوش بگیرید و اجازه دهید خلاقیت شما از طریق لنز و قاب دوربین گوشی شما بدرخشد.

معرفی اپلیکیشن های مناسب برای تولید محتوا با گوشی

گاهی پیدا کردن بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی کار خیلی سختی است. لیست این برنامه‌ها معمولاٌ خیلی زیاد است و ممکن است برنامه‌ای را انتخاب کنید که با نیازهای شما همخوانی نداشته باشد؛ در این صورت هم اذیت‌کننده است هم زمانبر!

برای پیدا کردن بهترین اپلیکیشن تولید محتوا مطابق با نیازهای کسب و کار شما، باید چند عنصر مهم را در نظر بگیرید؛ مثل ویژگی‌های برنامه و اینکه اصلاً چه هدفی را دنبال می‌کند. ما در ادامه چند برنامه مفید و کاربردی برای تولید محتوا را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین اپلیکیشن‌های ادیت و تدوین ویدیو

این روزها بازار محتواهای ویدیویی داغ است و طرفداران زیادی هم دارد. محتواهای ویدیویی می‌توانند توجه مخاطبان را درعرض چند ثانیه جلب کنند و به شما کمک می‌کنند داستان خود را روایت کنید. در سایت socialbee آمده که ۸۶ درصد از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی علاقه بیشتری به دیدن ویدیو از برند محبوبشان دارند. حالا در ادامه چند نمونه از بهترین برنامه‌های ادیت و تدوین ویدیو با موبایل را به شما معرفی می‌کنیم.

1- ولو (vllo)

این اپلیکیشن یکی از قدرتمندترین ویرایشگرهای ویدیو است که کار با آن هم برای هر کسی آسان است. به خصوص برای تولید کنندگان محتوا ویژگی‌های بی‌نظیری دارد که باعث می‌شود کلیپ‌های جذاب و حرفه‌ای درست کنند.

vllo تولید محتوا با گوشی

دانلود vllo برای اندروید

دانلود vllo برای IOS

2- ویدیو شاپ (VideoShop)

VideoShop یک برنامه ویرایشگر ویدیو است که ویژگی‌هایی مثل جلوه‌های ویژه، جلوه‌های صوتی و تنظیم ویدیو دارد. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید ویدیو را اسلومیشن کنید یا کاری کنید که از آخر به اول پخش شود.

تولید محتوا با گوشی

دانلود ویدیوشاپ برای اندروید

دانلود ویدئوشاپ برای IOS

3- وی ان (VN Video Editor Maker VlogNow)

اپلیکیشن vn یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های ادیت ویدیو است. از کاربردی‌ترین ویژگی‌های آن قالب‌های آماده است که با کمک آن دیگر نیاز نیست افکت‌ها مختلف را روی تصویر امتحان کرد. با دانلود کردن قالب‌های آماده این برنامه تولید محتوای تصویری و ویدیویی شما خیلی سریع‌تر انجام می‌شود.

تولید محتوا با گوشی

دانلود VN Video Editor Maker برای اندروید

دانلود VN Video Editor Maker برای IOS

4- اینشات (inshot)

اینشات یکی از برنامه‌های ساخت و ویرایش ویدیو است که با کمک آن می‌توانید ویدیوهایتان را کراپ کنید، برش بزنید، سرعتش را زیاد کنید یا فیلترهای مختلفی را روی آن امتحان کنید. رابط کاربری خلاقانه این اپلیکیشن باعث محبوبیت زیاد آن شده و بسیاری از کسب‌وکارها هم برای تولید محتوای ویدیویی شبکه‌های اجتماعی‌شان از آن استفاده می‌کنند.

تولید محتوا با گوشی

دانلود اینشات برای اندروید

دانلود اینشات برای IOS

بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس

1- وی اس کو (vsco)

این برنامه را می‌توانیم اپ مورد علاقه عکاسان بدانیم. خوبی این اپلیکیشن این است که علاوه بر ویرایش تصاویر، می‌توانید از دوربین داخل برنامه هم استفاده کنید و همانجا روی تصاویر ادیت بزنید.

تولید محتوا با گوشی

دانلود وی اس کو برای اندروید

دانلود وی اس کو برای IOS

2- لنسا (lensa)

یکی از محبوب‌ترین اپ‌های ویرایش عکس، به خصوص عکس‌های سلفی، لنسا است. فیلترهای مختلفی که این اپلیکیشن دارد، شما را از هر برنامه دیگری بی‌نیاز می‌کند. با کمک لنسا می‌توانید تصویر پیش‌زمینه را حذف کنید، تاری عکس‌ها را از بین ببرید، قرمزی چشم را پاک کنید و حتی حالت ابروها را هم تنظیم کنید.

تولید محتوا با گوشی

دانلود لنسا برای اندروید

دانلود لنسا برای IOS

3- بازارت (bazaar)

این اپلیکیشن امکان انجام هر کاری را به شما می‌دهد. با اپ بازارت می‌توانید تمام خلاقیتتان را به کار ببرید و عکس‌هایی هنری خلق کنید. این برنامه امکاناتی مثل انواع مختلف فیلترها، حذف پس زمینه تصاویر، برش دادن حرفه‌ای و اضافه کردن متن به تصویر را دارد.

تولید محتوا با گوشی

دانلود بازارت برای اندروید

دانلود بازارت برای IOS

بهترین اپلیکشین تولید محتوای گرافیکی

محتوای بصری احتمالاً یکی از مهم‌ترین عناصری است که باید در هنگام تولید محتوا در نظر بگیرید؛ چون از طریق طراحی حرفه‌ای پست، استوری و بنرها می‌تواند تعامل شما را با کاربران و ترافیک سایتتان را افزایش دهد.

حالا بیایید ببینیم از چه ابزارهایی می‌توانید برای ایجاد محتوای بصری جذاب‌تر استفاده کنید.

1- کانوا (Canva)

این اپلیکشین مشهور و پرطرفدار بیشتر برای طراحی گرافیک استفاده می‌شود و قالب‌های زیادی را برای رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. با این برنامه می‌توانید برای پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام یا پست‌های توییتر یا حتی هدرهای خبرنامه‌های ایمیل محتوای تصویری تولید کنید.

با برنامه کانوا علاوه بر ساختن عکس، بنر، پست اینستاگرام، کارت دعوت و پوستر می‌توانید ویدیو هم بسازید و ویرایش کنید. بهترین ویژگی این اپلیکشین کاربر پسند بودن آن است و اینکه هرکسی می‌تواند کار با آن را در سریع‌ترین زمان یاد بگیرد.

کانوا قالب‌های آماده برای انواع گرافیک را دارد که شما هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و هم می‌توانید تغییراتی در آن‌ها ایجاد کرده و شخصی‌سازی‌شان کنید. بعد از آماده کردن محتوای بصری در کانوا می‌توانید آن را بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی منتقل کرده و آن را پست کنید.

تولید محتوا با گوشی

دانلود کانوا برای اندروید

دانلود کانوا برای IOS

2- ویدیو اسکرایب (VideoScribe)

این اپلیکیشن رتبه دوم محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تولید محتوا دارد. دلیل محبوبیت آن هم سبک آسان ساختن انیمیشن آن است. چه در زمینه ساخت انیمیشن کاملا تازه‌وارد باشید و چه یک انیمیشن‌ساز حرفه‌ای باشید، در این برنامه در عرض چند دقیقه می‌توانید یک انیمیشن یا گیف (GIF) بسازید.

با کمک اپلیکیشن VideoScribe پست‌های شبکه‌های اجتماعی شما سریع‌تر ساخته می‌شوند و محتوای شما زودتر به دست مخاطبانتان می‌رسد. این اپلیکیشن قابلیت دانلود در دسکتاپ و استفاده به شکل آفلاین هم دارد.

تولید محتوا با گوشی

دانلود ویدیو اسکرایب برای اندروید

دانلود ویدیو اسکرایب برای IOS

بهترین اپلیکیشن‌های روتوش چهره

1- پیکس آرت (Picsart)

این اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار بیشتر برای ویرایش عکس استفاده می‌شود. با کمک این برنامه می‌توانید انواع متن و استیکر را به عکس‌هایتان اضافه کنید. استفاده از آن بسیار ساده و آسان است و امکان ایجاد انواع قالب‌ها می‌توانید تصاویر متمایز کننده‌ای داشته باشید.

بسیاری از تولید کنندگان محتوا با استفاده از Picsart برای شبکه‌های اجتماعی‌شان پست تولید می‌کنند. این برنامه با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، می‌تواند تمام نیازهای شما برای تولید محتوای بصری را برآورده کند.

تولید محتوا با گوشی

دانلود پیکس آرت برای اندروید

دانلود پیکس آرت برای IOS

2- لایت روم (Lightroom)

لایت روم را می‌توانیم اپلیکیشن مخصوص عکاسان بدانیم؛ چون خیلی از عکاسان با آن سرگرم هستند و گاهی از آن به جای فتوشاپ استفاده می‌کنند. امکانات ویرایش عکس این برنامه تقریبا مثل فوتوشاپ است و شما با کمک آن می‌توانید به شکل حرفه‌ای تولید محتوا کنید.

تولید محتوا با گوشی

دانلود لایت روم برای اندروید

دانلود لایت روم برای IOS

3- اسنپ سید (Snapseed)

این اپ ویرایشگر قابلیت‌های زیادی دارد؛ مثل وضوح جزئیات تصاویر، توازن سفیدی و سیاهی عکس، برش دادن تصاویر و اعمال فیلتر روی عکس‌ها. با این اپلیکیشن می‌توانید در کمترین زمان عکس‌های حرفه‌ای را ویرایش کنید.

تولید محتوا با گوشی

دانلود اسنپ سید برای اندروید

دانلود اسنپ سید برای IOS

4- پریتی آپ (PrettyUp)

این ویرایشگر حرفه‌ای، علاوه بر ویرایش چهره، بدن را هم ادیت می‌کند. با استفاده از این اپ می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌هایتان را هم‌زمان ویرایش کنید و در ویدیوهای سلفی تصویر صورتتان را روتوش کنید.

تولید محتوا با گوشی

دانلود پریتی آپ برای اندروید

دانلود پریتی آپ برای IOS

5- فیس تون ویدیو (facetune video)

یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های مربوط به روتوش چهره، فیس تون است. با این اپلیکیشن می‌توانید تمام نواقص یک چهره را بپوشانید و آن را جذاب‌تر جلوه بدهید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به سفید کردن دندان‌ها، صاف کردن پوست، حذف قرمزی چشم، حذف سفیدی مو و حذف چین و چروک اشاره کنیم.

تولید محتوا با گوشی

دانلود فیس تون ویدیو برای اندروید

دانلود فیس تون ویدیو برای IOS

بهترین اپلیکیشن‌های تولید محتوای موشن گرافی و جلوه‌های ویژه

اگر به تازگی پا به عرصه موشن گرافی گذاشته‌اید، باید بدانید که چند برنامه ضروری در این حوزه هستند که شما باید کار کردن با آن‌ها را بلد باشید. در ادامه این اپلیکیشن‌ها را معرفی می‌کنیم:

1- داز کم (dazz cam)

این برنامه با استفاده از جدیدترین فناوری D3D و جلوه‌های ویژه، برای کسانی مناسب است که مدام در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند و تولید محتوای حرفه‌ای می‌کنند. با این اپلیکیشن هم می‌توانید هم فیلم‌های جذاب ضبط کنید و هم فیلم‌هایتان را ویرایش کنید.

تولید محتوا با گوشی

دانلود داز کم برای اندروید

دانلود داز کم برای IOS

2- استوری آرت (story art)

این اپلیکیشن پرطرفدار برای کسانی است که دنبال قالب‌های آماده برای تولید محتوای اینستاگرام هستند. به کمک آن می‌توانید افکت‌های مختلفی را روی استوری اینستاگرام امتحان کنید و امکانات دیگری مثل فونت دلخواه، فیلترها و رنگ‌های متنوع را به کار ببرید.

استوری آرت

دانلود استوری آرت برای اندروید

دانلود استوری آرت برای IOS

3- الایت موشن (alight motion)

یکی از بهترین برنامه‌های گرافیکی حرفه‌ای برای گوشی Alight Motion است. با این اپلیکیشن می‌توانید انیمیشن‌های حرفه‌ای و گرافیک‌های متحرک بسازید. امکان ویرایش فیلم و ترکیب ویدیوهای مختلف با هم در این برنامه وجود دارد.

الایت موشن

دانلود الایت موشن برای اندروید

دانلود الایت موشن برای IOS

بهترین اپلیکیشن‌ها برای حذف پرده سبز

شاید چند سال پیش شما بدون سیستم کامپیوتری نمی‌توانستید پرده سبز حذف کنید ولی الان اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که این کار را با یک کلیک برای شما انجام می‌دهد.

1- استاپ موشن استودیو (Stop Motion Studio)

اگر در یوتیوب تولید محتوا می‌کنید، حتما این برنامه جزو الزامات شما است. با کمک این اپ می‌توانید پرده سبز را حذف کنید و ویرایش‌های مختلفی را روی ویدیوهایتان انجام دهید.

استاپ موشن استودیو

دانلود Stop Motion Studio برای اندروید

دانلود Stop Motion Studio برای آیفون

2- کپ کات (CapCut)

اپلیکیشن CapCut هم مثل خیلی از برنامه‌های دیگر براساس تعریف پروژه کار می‌کند؛ پس قبل از کار با آن باید پروژه جدیدی در آن ایجاد کنید. در این برنامه علاوه بر ویرایش ویدیوهای داخل گوشی‌تان، می‌توانید از ویدیوهای پیش فرض خود برنامه هم استفاده کنید.

کپ کات

دانلود CapCut برای اندروید

دانلود CapCut برای آیفون

بهترین اپلیکیشن تولید پادکست

اگر پادکست می‌سازید یا به تولید محتوای صوتی علاقه دارید، حتما دنبال ابزارهایی برای حذف نویز و صداهای پس زمینه می‌گردید. ما در ادامه چند نمونه از بهترین برنامه‌هایی که در این راه به شما کمک می‌کنند معرفی می‌کنیم.

1- رپ چت (Rapchat)

رپ چت جزو ساده‌ترین اپلیکیشن‌های ضبط موسیقی است. میلیون‌ها کاربر در جهان از این برنامه برای ضبط و ویرایش ترک‌های موسیقی خود استفاده می‌کنند. با استفاده از این برنامه می‌توانید موسیقی‌هایی که ضبط و ویرایش کردید را در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، اسنپ چت، تیک تاک و ساند کلاود با دیگران به اشتراک بگذارید.

رپ چت

دانلود اپلیکیشن رپ چت برای اندروید

دانلود اپلیکیشن رپ چت برای آیفون

2- مویسس (Moises)

شاید اگر چند سال پیش به شما می‌گفتند می‌توانید به کمک ابزاری صدای خواننده را از موسیقی جدا کرد باورتان نمی‌شد؛ اما حالا با پیشرفت تکنولوژی این کار هم به آسانی انجام می‌شود. اپلیکیشن Moises که برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده، به راحتی و کمترین زمان به شما کمک می‌کند انواع مختلف صداها را از هم تفکیک کنید.

دانلود اپلیکیشن Moises برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Moises برای آیفون

3- ولوکو (Voloco)

یکی از بهترین اپلیکشین‌های پردازش و تنظیم صدا و صداگذاری ‏‏Voloco است. با این برنامه می‌توانید هر آهنگی را انتخاب کنید و با آن بخوانید. بعد از آن هوش مصنوعی برنامه صدای شما را با ریتم موزیک هماهنگ می‌کند.

دانلود اپلیکیشن Voloco برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Voloco برای آیفون

نتیجه

اپلیکیشن های مختلفی برای تولید محتوا با گوشی به شما معرفی کردیم که جزو بهترین‌ها هستند. شما باید با توجه به نیازتان انتخاب کنید که کدام برنامه برای شما مناسب تر و کاربردی‌تر است. مثلاً در برنامه‌های ادیت ویدیو بعضی‌ها با اینشات راحت‌ترند ولی بعضی‌ها رابط کاربری ولو را می‌پسندند. بستگی به خودتان دارد که کدام اپلیکیشن را انتخاب کنید.

منابع

bememim.com

novin.com

اشتراک گذاری:

WhatsApp
Telegram
Email
Print

پست های مرتبط:

enemad-logo