تجهیزات نورپردازی برای تولید محتوا | معرفی + قیمت

تجهیزات نورپردازی تولید محتوا

انتخاب تجهیزات نورپردازی مناسب برای تولید محتوا چه اندازه اهمیت دارد؟ آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چرا ویدئوهای تولید محتوای شما به اندازه کافی خوب نیست؟ معمولاً مردم فکر می‌کنند که باید یک دوربین حرفه‌ای جدید با لنزهای گران تر بخرند. این فقط به دوربین و لنزها بستگی ندارد زیرا با نور مناسب می‌توانید حتی از طریق تلفن هوشمند تصویری مناسب داشته باشید. بدون تردید، اگر می خواهید یک ویدیوی با کیفیت بالا داشته باشید، نورپردازی یکی از اصلی ترین مواردی است که باید به آن فکر کنید!

نور مناسب تفاوت زیادی در کیفیت نهایی فیلم شما ایجاد می کند. انجام نورپردازی درست و حرفه ای کار آسانی نیست. شما باید انواع مختلف نور، نور زمینه و پس زمینه و … را درنظر بگیرید.

امروزه، گزینه های زیادی برای انتخاب تجهیزات نورپردازی مناسب برای تولید محتوا وجود دارد. داشتن یک رینگ لایت برای روشن شدن فضای اتاق تا حدی به دوربین کمک می کند تا تصویری واضح تر ثبت کند، به این معنی که فیلم روان تر به نظر می رسد و کیفیت تصویر بهتر است. برای داشتن نور بیشتر در صحنه، می توانید فلاش های نوری به همراه پایه را خریداری کنید.

رینگ لایت

یکی از محبوب ترین نورها برای مبتدیان و آرایشگران رینگ لایت ها هستند. این نورهای حلقوی جذاب، نور نرم و یکنواخت ایجاد می‌کنند و برای بسیاری از سازندگان محتوای ویدئو یی بسیار مقرون به صرفه است. ویژگی های رینگ لایت عبارتند‌از: از بین بردن بیشتر سایه ها در فیلم، ایجاد هاله نور در چشم، تنوع در اندازه و ابعاد، قابلیت تنظیم دمای نور، راه اندازی سریع و آسان.

رینگ لایت RL-21 اورجینال همراه با سه پایه فلزی و کیف با بسته بندی ایمن

تکنولوژی پیشرفته ساخت لامپ های این دستگاه SMD POWER SAVING می باشد که قدرت نوردهی بالا با مصرف برق کمتر نسبت به سایر مدل ها را به ارمغان آورده است. پشتیبانی از ۲ پورت USB در طراحی این دستگاه این امکان را فراهم نموده تا در حین فیلمبرداری های طولانی مدت دیگر نگران شارژ تلفن همراه خود نباشید. رینگ لایت RL-21 54cm دارای ۲ دیمر در پنل جلویی دستگاه میباشد که امکان دسترسی به تنظیمات حین فیلمبرداری رو برای کاربر آسان نموده است. وجود ریموت کنترل با برد بیش از ۵ متر از دیگر امکانات این دستگاه می باشد که کنترل دستگاه را از راه دور فراهم می سازد. در طراحی این دستگاه از ۳ هولدر موبایل در حلقه داخلی رینگ لایت استفاده شده است.

تجهیزات تولید محتوا رینگ لایت

لینک خرید از ندیمیکو

رینگ لایت HQ-18N اورجینال

رینگ لایت اچ کیو HQ 18N با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یک راهکار حرفه‌ای برای روشنایی عکاسی، ویدئوگرافی و استفاده در پلتفرم‌های رسانه‌ای است. با نوری همگون، دمای رنگ قابل تنظیم و کنترل دقیق دیمر، می‌توانید نورپردازی بهتری برای عکس‌ها و ویدئوهای خود داشته باشید. با پایه تلسکوپی قابل تنظیم، می‌توانید رینگ لایت را در زاویه و ارتفاع دلخواه قرار داده و بهترین نورپردازی را برای فعالیت‌های خود ایجاد کنید.

رینگ لایت

لینک خرید از ندیمیکو

رینگ لایت HQ-14N اورجینال

نور ال ای دی حلقه ای LED HQ-14N یک ابزار ایده آل برای عکاسان، فیلمبرداران، تولیدکنندگان محتوا و هر کسی است که به دنبال نورپردازی با کیفیت بالا برای عکس ها و ویدیوهای خود است. این نور حلقه ای با قطر 14 اینچ، نوری با رنگ دمای قابل تنظیم (3000-6500K) و شار نوری 3000 لومن ارائه می دهد که برای ایجاد نورپردازی حرفه ای و جذاب در هر محیطی مناسب است.

رینگ لایت

لینک خرید از ندیمیکو

پنل های ال ای دی LED

نورهای LED یا نورهای فیلم برداری و عکاسی نسبت به تعداد LED ها، میزان و کیفیت نور متفاوت هستند. این نورها برای تولید محتوای ویدئویی به ویژه در اینستاگرام استفاده می‌شوند. ویژگی نورهای ال ای دی عبارتند‌ از: نور یکنواخت، قابلیت تنظیم دمای رنگ، قابلیت حمل، تولید حرارت کم و مقرون به صرفه بودن.

نور ثابت ال ای دی مدل PL-48

این پنل با استفاده از جدیدترین تکنولوژی LED، نوری با کیفیت بالا، بدون سوسو و قابلیت تنظیم دما از 3200 کلوین (نوری گرم) تا 5700 کلوین (نوری سرد) فراهم می کند. این پنل ها برای مصارف مختلفی مانند عکاسی پرتره، عکاسی محصول، مصاحبه، ولاگ و حتی بهبود کیفیت نور در هنگام سلفی گرفتن مناسب هستند.

تجهیزات تولید محتوا پنل LED

لینک خرید از ندیمیکو

نور ال ای دی ثابت مدل RL-26

نور ال ای دی عکاسی RL26 یک ابزار ارزشمند برای هر عکاسی است، چه آماتور باشید و چه حرفه‌ای. این نور با قابلیت تنظیم روشنایی و دمای رنگ، نورپردازی با کیفیت بالا و قابل حمل بودن، به شما کمک می‌کند تا عکس‌های خیره‌کننده‌ای بگیرید.

تجهیزات تولید محتوا پنل LED

لینک خرید از ندیمیکو

نور ثابت ال ای دی مدل RL-16

این پنل نور از چیپ های LED با کیفیت بالا بهره می برد که نوری روشن و یکنواخت را بدون سوسو زدن یا ایجاد سایه های ناخواسته ارائه می دهد. می توانید دمای رنگ نور را از 3200 تا 5600 کلوین تنظیم کنید تا به گرمای دلخواه برای عکس ها و فیلم های خود برسید. شدت نور را می توان از 0 تا 100% تنظیم کرد تا به میزان روشنایی دلخواه برای سوژه خود برسید. صفحه نمایش LCD تعبیه شده در این پنل، تنظیمات دما و شدت نور را به راحتی نشان می دهد. این پنل نور دارای یک پایه قابل تنظیم است که می توانید آن را روی سه پایه یا هر سطح دیگری نصب کنید. همچنین با یک کیف حمل مقاوم ارائه می شود که حمل و نقل آن را آسان می کند.

تجهیزات تولید محتوا پنل LED

لینک خرید از ندیمیکو

سافت باکس؛ برای نورپردازی حرفه‌ای

سافت باکس یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات عکاسی و نورپردازی برای تولید محتوا است. کاربرد اصلی این وسیله در پخش کردن نور و تبدیل نور شدید به یک نور نرم و یکدست است. هرچقدر سافت باکس را به سوژه نزدیک تر کنید نور نرم تری خواهید داشت. داخل سافت باکس یک لایه فویل بازتابنده قرار دارد که نور را تقویت می‌کند و آن را با قدرت بیشتری پخش می‌کند. در بخش جلویی نیز یک پنل دیفیوزر قرار گرفته است که نور را پخش کرده و باعث می‌شود نور و سایه‌های خیلی نرم‌تری ایجاد کند. اکنون به معرفی محبوبترین مدل سافت باکس حاضر در بازار می‌پردازیم.

سافت باکس لایف مدل li50

این سافت باکس یکی از محبوب‌ترین برندها در بازار است که با اندازه 60×60 سانتی متر عرضه می‌شود. دارای یک هولدر است که می‌توان فلاش اکسترنال را روی آن قرار داده و توسط سافت باکس نور خروجی فلاش اسپیدلایت خود را با کنتراست کنترل شده و نور نرم تری در اختیار داشته باشید. این محصول بسیار سبک است و می‌توان به راحتی آن را جابجا کرد.

سافت باکس لوازم تولید محتوا

پرده سبز برای تهیه محتوا

از جمله تجهیزات نورپردازی کاربردی در تهیه فیلم و عکس برای تولید محتوا پرده سبز است. استفاده از این پرده به شما اجازه می‌دهد تا با کمک نرم افزارهای ویرایش بتوانید بک‌گراند تصاویر را به راحتی تغییر دهید. دو مدل از بهترین‌ها در بازار شامل موارد زیر است:

فون عکاسی مدل non woven

این پرده سبز با قابلیت ضد چروک و در ابعاد 150 در 250 سانتی‌متر به فروش می‌رسد.

فون عکاسی مدل non woven کد 3-2.5

این کالا با ابعاد 250 در 300 سانتی‌متر به صورت پارچه ضخیم ضد چروک تهیه شده است.

پرده سبز تولید محتوا

منابع

negahshop.com

alomohtava.com

اشتراک گذاری:

WhatsApp
Telegram
Email
Print

پست های مرتبط: