روش تنظیم ساعت هوشمند هاینوتکو

روش تنظیم ساعت هوشمند

در این مقاله به بررسی و تنظیم یکی از ساعت های هوشمند می پردازیم. روی بدنه‌ی فلزی ساعت هوشمند هاینوتکو مدل RW-26 سه دکمه‌ی فیزیکی به چشم می‌خورد. یکی از این دکمه‌ها (بالایی یا پایینی) برای روشن و خاموش کردن صفحه‌ی نمایشگر به کار می‌رود و ضمنا شما را وارد منوی اپلیکیشن‌های این ساعت هوشمند می‌کند. دکمه‌ی وسط، قابلیت چرخش دارد و با چرخاندن آن، می‌توانید صفحه‌ی منوی اپلیکیشن‌ها را زوم این یا زوم اوت کنید یا به بالا و پایین اسکرول کنید.

هنگام نمایش ساعت، با چرخاندن دکمه وسط می توان طرح و رنگ ساعت هوشمند را تنظیم کرد. جنس دکمه‌ها بسیار خوب است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین، کاملا نرم هستند و به راحتی عمل می‌کنند. چنین دکمه‌های باکیفیتی معمولا در ساعت های هوشمند ارزان قیمتی که در این رنج قیمت می‌توان خرید به سختی پیدا می‌شود.

منو ها و اپلیکیشن ها

زمانی که صفحه‌ی ساعت هوشمند RW-26 را روشن کنید، می‌توانید با سوایپ کردن به سمت راست بین 6 میانبر اپلیکیشن پیش‌فرضی که در این قسمت در نظر گرفته شده‌اند، جابجا شوید و درصد شارژ باتری را نیز مشاهده کنید. اولین اپلیکیشن، برای اتصال ساعت هوشمند به تلفن همراه استفاده می شود. در این اپلیکیشن یک QR Code برای اتصال گوشی خود به این ساعت هوشمند نمایش داده خواهد شد. دومین اپلیکیشن، تنظیمات است. سومین اپلیکیشن، ضربان قلب را اندازه گیری می‌کند. با اسکرول کردن به پایین، میانبر 3 اپلیکیشن دیگر نیز نمایش داده می شود. اپلیکیشن چهارم پیام رسانی، اپلیکیشن پنجم اندازه گیری میزان خواب و اپلیکیشن ششم زمان سنج است.

همچنین، با سوایپ کردن به سمت چپ هم می‌توانید وارد اپلیکیشن اندازه گیری ضربان قلب شوید. با سوایپ کردن به سمت پایین به یک سری از تنظیمات سریع دسترسی پیدا خواهید کرد. در این قسمت می‌توانید به تنظیماتی از قبیل قفل صفحه، کنترل اتصال بلوتوث، اتصال به گوشی و … دسترسی پیدا کنید. با سوایپ کردن به بالا، پیام ها باز می شود.

خرید ساعت های هوشمند هاینوتکو از ندیمیکو

در صفحه‌ی تنظیمات سریع، با سوایپ کردن به سمت چپ، می‌توانید به تنظیمات بیشتری دسترسی پیدا کنید. یکی از اپلیکیشن‌های موجود در Haino Teko RW-26 که اصلا انتظار دیدن آن را در چنین ساعت هوشمندی ندارید، Siri است. بله، دستیار صوتی اپل، در این محصول وجود دارد و شما می‌توانید با اتصال گوشی آیفون خود به این ساعت، از آن استفاده کنید.

در بخش تنظیمات، می‌توانید به مواردی نظیر مدت زمان خاموش شدن صفحه دسترسی پیدا کنید و آن را تغییر دهید. امکان تنظیم روشنایی صفحه در این قسمت هم وجود دارد و همچنین، حالت Do not Disturb را هم می‌توانید از این بخش فعال یا غیرفعال کنید. امکان تنظیم شدت ویبره نیز وجود دارد. تنظیمات زمان و زبان را نیز می توانید انجام دهید.

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، Music است که می‌تواند در صورت اتصال به گوشی، اجازه کنترل کردن موسیقی‌ها را به شما بدهد. در واقع، هر اپلیکیشن پخشی که روی گوشی خود اجرا کنید را در این بخش می‌توانید کنترل کنید؛ حتی YouTube. به عنوان مثال، می‌توانید موسیقی را قطع یا وصل کنید، بلندی صدا را تنظیم کنید و قطعه‌ی بعدی یا قبلی را پخش کنید.

منبع

www.mobit.ir

 

 

 

اشتراک گذاری:

WhatsApp
Telegram
Email
Print

پست های مرتبط:

enemad-logo