رینگ لایت RGB چیست؟

رینگ لایت RGB چیست؟

قبل از معرفی رینگ لایت RGB لازم است توضیح مختصری درمورد مدل رنگی RGB بدهیم. مد RGB، یک مدل رنگی ترکیبی است که در آن نور قرمز، سبز و آبی به روش‌های مختلف برای تولید یک آرایه وسیع از رنگ به یکدیگر اضافه می‌شوند و با هم مخلوط می‌شوند. نام آن از حرف اول سه رنگ افزودنی قرمز (Red) سبز (Green) و آبی (blue) آمده است.

رینگ لایت های RGB آن دسته از حلقه‌های نورانی هستند که علاوه بر نورهای آفتابی، مهتابی و ترکیبی دارای طیف وسیعی از رنگ های تولید شده قرمز، سبز و آبی هستند.

بسته به نوع و مدل این رینگ لایت‌ها تعداد طیف و نوع آن می‌تواند متفاوت باشد. نور‌های رنگی ثابت و یا چرخان و چشمک زن از تغییراتی هستند که شما میتوانید با ریموت این رینگ لایت ها آن ها را اعمال کنید.

راز مهم خرید رینگ لایت RGB

این رینگ لایت ها در مقایسه با رینگ لایت های معمولی که توان یکسانی دارند نور بسیار کمتری دارند. برای استفاده از نور‌های رنگارنگ آن باید تمام نور محیط را خاموش کرد و برای روشن کردن محیط فقط از رینگ لایت استفاده کرد تا نور رنگی آن در ویدئو‌ها و عکس‌ها کاملا مشخص باشد.

گرمای کمتر

ممکن است شما فکر کنید، از آنجا که نور RGB بسیار پر جنب و جوش و قوی است ، گرمای زیادی از خود ساطع می کنند. احتمالا تعجب خواهید کرد اگر بدانید که در واقع برعکس است. LED ها انرژی کمتری مصرف می کنند ، بنابراین به طور طبیعی گرمای کمتری از خود ساطع می کنند (و ارزان تر هستند!) همیشه این مزیت وجود دارد که بدانید در هزینه و مصرف انرژی  صرفه جویی می کنید.

کاربردهای آن

از این رینگ لایت ها می توان برای ثبت عکس های پرتره هنری و ویدئو‌های اینستاگرامی، چاشی، تیکتاکی، خلاقانه، استریم و گیمینگ و… استفاده کرد.

معرفی رینگ لایت با کیفیت و قیمت مناسب

رینگ لایت رنگی HQ-18 RGB به همراه کیف با بسته بندی ایمن

مشخصات

  • زاویه‌ی نور دهی: 360 درجه
  • قابلیت کنترل نور و رنگ مورد نظر برای عکس و فیلم
  • دارای کنترل on و off
  • توان خروجی: 55W

رینگ لایت rgb

رینگ لایت rgb

لینک خرید از ندیمیکو

رینگ لایت رنگی RGB LED 56CM 22INCH با بسته بندی ایمن

رینگ لایت rgb

لینک خرید از ندیمیکو

منابع

miniatorcam.com

ringlightcity.ir

virgool.io

اشتراک گذاری:

WhatsApp
Telegram
Email
Print

پست های مرتبط:

enemad-logo