معرفی و قیمت رینگ لایت پایه دار مدل RL21

معرفی رینگ لایت ارزان و باکیفیت مدل RL-21

در این مقاله به معرفی رینگ لایت بزرگ پایه دار مدل RL21 می پردازیم. رینگ لایت یک نوع وسیله‌ی نورپردازی به صورت دایره‌ای است که نور رو به صورت نرم و از تمام زوایا به سوژه می‌تاباند. رینگ لایت بر خلاف باقی نورهای آتلیه‌ای و عکاسی، نور یکدستی را تولید می‌کند. این وسیله برای عکاسی پرتره، آرایشگاه‌ها و بلاگرها کارایی بسیاری دارد.

برای زمان‌هایی که نیاز به نورپردازی کامل و بدون سایه داشته باشیم از رینگ لایت مدل RL21 می‌توان استفاده کرد. این مدل قابلیت تنظیم در 3 رنگ متفاوت یعنی یخی و زرد و همچنین میکس زرد و یخی دارد. این رینگ لایت بزرگ پایه دار را می‌توانید روی پایه قرار داده و از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول قابلیت کم و زیاد کردن شدت نور است. می‌توانید در محیط هایی که نور کمتری به سوژه می‌تابد، شدت نور رینگ‌لایت را افزایش دهید. همچنین با پایه نگهدارنده ای که برای آن طراحی شده می توانید گوشی همراه خود را روی پایه قرار دهید و سپس پایه را در محل مشخص در وسط دایره رینگ لایت قرار داده و از عکس و فیلم های سلفی خود لذت بالایی ببرید.

رینگ لایت RL21

توضیحات

رینگ لایت RL21 در دسته رینگ لایت های حرفه ای سایز بزرگ و ارزان و با کیفیت می باشد. یکی از مزیت های آن نسبت به بقیه، دمای نور (کلوین) گسترده تر می باشد.  به طوری که بازه نوری این دستگاه از 2700 کلوین تا 6500 کلوین قابل تنظیم بوده و دمای نوری گسترده تر را دراختیار کاربر قرار می دهد. رینگ لایت 54 سانتی متری RL21  ساخته شده از ABS است که مقاومت بالایی نسبت به ضربه دارد و دستگاه رو از ضربات احتمالی و افتادن محافظت می کند. پایه ای که به همراه این کالا تقدیم مشتری می گردد قابلیت تنظیم تا ارتفاع 200 متر را دارد که دست کاربر را برای تصویر برداری از هر زاویه و ارتفاعی باز می گذارد. رینگ‌لایت پایه دار ۲۱ اینچی مدل RL21 مناسب برای عکاسی و فیلم‌برداری با گوشی‌های هوشمند و یا با دوربین‌های حرفه‌ای و در استودیو است.

رینگ لایت RL21

این محصول دارای نگهدارنده‌ی تلفن همراه با امکان نصب همزمان است. RL-21 دارای مبدل برق داخلی و ۴ خروجی شارژ USB است. با ۶۲۰ عدد LED و توان ۵۵ وات و قابلیت تنظیم نوری از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد دارای دمای رنگی ۳۰۰۰ تا ۵۶۰۰ کلوین می‌باشد. این رینگ‌لایت قابلیت نصب بر روی پایه و کنترل از راه‌ دور را دارد. ریموت آن دارای قابلیت روشن و خاموش کردن، انتخاب و تنظیم دمای رنگی و همینطور تنظیم‌ میزان نور خروجی است.

رینگ لایت RL21

تکنولوژی ساخت

در ساخت لامپ های رینگ لایت RL21 ، تکنولوژی SMD POWER SAVING استفاده شده که قدرت نوردهی بالا با مصرف برق کمتر نسبت به سایر مدل ها را به ارمغان اورده است. پشتیبانی از ۲ پورت USB در طراحی این دستگاه این امکان را فراهم نموده تا در حین فیلمبرداری های طولانی مدت دیگر نگران شارژ تلفن همراه خود نباشید. رینگ لایت RL21 54cm دارای ۲ دیمر در پنل جلویی دستگاه میباشد که امکان دسترسی به تنظیمات حین فیلمبرداری را برای کاربر آسان نموده است.

وجود ریموت کنترل با برد بیش از ۵ متر از دیگر امکانات این دستگاه می باشد که کنترل دستگاه را از راه دور فراهم می سازد. در طراحی این دستگاه از ۳ هولدر موبایل در حلقه داخلی رینگ لایت استفاده شده است. وجود ۳ هولدر این امکان را به شما می دهد که بتوانید به طور همزمان ۳ تلفن همراه روی دستگاه نصب کنید و بتوانید هم زمان از ۳ شبکه اجتماعی  یا ۳ پیج مختلف لایو زنده داشته باشید که برای فعالان در حوزه اموزش و سالن های زیبایی و … بسیار کاربردی می باشد.

رینگ لایت RL21

مشخصات

ابعاد : 54 سانتی متر

مدل: RL 21

وزن: 2.5 کیلوگرم

همراه با سه پایه فلزی 180 سانتی

مواد: ABS + فولاد + کربن

تعداد هلدر تلفن: 3 عدد

حجم نور : 4800LM

قطر بیرونی : 55 سانتی متر

دمای رنگ : 2700 تا 6500 کلوین

توان : 60 وات

ولتاژ: 110v-220v, 110v-240v

دمای رنگ: 2700k-3700k

رنگ نور : آفتابی / مهتابی / ترکیبی آفتابی و مهتابی

مناسب برای عکاسی ، فیلم برداری ، آرایش ، آرایشگاه ، کاشت و طراحی ناخن ، پدیکور مانیکور ، مطالعه ، تعمیرات ، تولید محتوا ، میکاپ و پزشکی و  …

رینگ لایت RL21

منبع:

naabshop.com

اشتراک گذاری:

WhatsApp
Telegram
Email
Print

پست های مرتبط:

enemad-logo