وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام

برای تولید محتوا در اینستاگرام نیازمند داشتن یک سری ابزار و وسایل هستید تا بتوانید یک تولید محتوای با کیفیت داشته باشید. در این مطلب به معرفی چند مورد از این تجهیزات می پردازیم و هرکدام را جداگانه شرح می دهیم.

امروزه اپلیکیشن اینستاگرام جزو پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌آید که بسیاری از افراد به کسب درآمد از آن می‌پردازند. شاید تصور کنید که این برنامه نیز مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی است. و تنها اشتراک‌گذاری عکس‌ها، فیلم‌ها و متون مختلف در آن برای گسترش پیج کافی است. اما آن‌چه پیش از اشتراک‌گذاری محتوا باید مد نظر قرار گیرد، رعایت الگوریتم‌های اینستاگرام و توجه به کیفیت محتواهای آپلود شده است. وسایل مورد نیاز برای تولید محتوا در اینستاگرام این روزها کم نیست. برای اینکه کاربری بتواند پیج اینستاگرام خود را ارتقا داده و به کسب درآمد از آن بپردازد، باید نسبت به تولید محتوای مناسب حساسیت نشان دهد.

در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از تجهیزات و نرم افزارهایی که برای ثبت تصاویر و فیلم‌ها و ادیت آن‌ها می‌تواند به کاربران اینستاگرام کمک کند را معرفی کنیم. پس اگر تمایل دارید به کسب درآمد از اینستاگرام پرداخته و در مدت کوتاهی پیج اینستاگرام خود را ارتقا دهید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

وسایل تولید محتوا در اینستاگرام

ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام

برای اینکه محتواهای تولید شده برای اینستاگرام از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، بهتر است کاربران در هنگام ثبت تصاویر و ضبط ویدیوهای مختلف از تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری مناسبی استفاده کنند.
استفاده از تجهیزات عکاسی برای آن دسته از کاربرانی اهمیت دارد که قصد دارند در زمینه بلاگری در اینستاگرام فعالیت داشته باشند. از جمله تجهیزات مورد نیاز برای تولید محتوای باکیفیت برای اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رینگ لایت

طبیعی است که حتی اگر می‌خواهید از خود یک عکس سلفی بگیرید به این فکر می‌کنید که در کدام فضا نور بهتری دارید.

بهترین نور برای تهیه عکس نور طبیعی محیط بیرون است. اگر به آن دسترسی دارید حتما تصاویر محصول یا ویدیو از خودتان را در بیرون از خانه تهیه کنید. اما اگر در منزل و قصد تهیه عکس و ویدیو دارید رینگ لایت یک ابزار نورپردازی مستقیم است که نور در طیف های مختلف برای شما تولید می‌کند.

رینگ لایت را می‌توانید با قیمت‌های مختلف تهیه کنید. این نکته را فراموش نکنید که بهتر است رینگ لایت را با سه‌ پایه خریداری کنید تا بتوانید آن را در مکان مناسب قرار دهید. علاوه بر محیط بیرونی هنگامی که برای کنترل روشنایی خانه به کمک نیاز دارید، یک ترکیب سه پایه رینگی می‌تواند این کار را انجام دهد. بسیاری از سه پایه های رینگ لایت گزینه هایی برای کاهش نور و همچنین یک کنترل از راه دور دارند.

وسایل تولید محتوا در اینستاگرام

لپ‌تاپ یا کامپیوتر

به عنوان یک سازنده محتوا، یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر با کیفیت خوب برای ویرایش، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی پست‌هایتان برای راه‌اندازی شما ضروری است.

طبیعتا گزینه‌های بسیاری برای خرید لپ‌تاپ دارید. پس بهتر است موردی را انتخاب کنید که بتوانید برنامه‌های ادیت ویدیو و نرم‌افزاهای مختلف را بر آن نصب کنید و متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

شارژر قابل حمل (پاور بانک)

هر اتفاق جذابی در طول روز می تواند یک ایده فوق العاده برای به اشتراک گذاری با فالوورهای شما باشد. بنابراین باید از هر فرصتی برای ثبت تصاویر سلفی، ویدیوهای لایو، عکسبرداری از جاذبه های اطراف و فیلم برداری برای تولید محتوای اینستاگرامی استفاده کنید. اکثر گوشی های هوشمند امروزی توانایی شارژ دهی در تمام طول روز با استفاده سنگین را ندارند و بنابراین باید به فکر تامین انرژی اضافه باشید. خرید یک پاوربانک خوب با ظرفیت حداقل 10 هزار میلی آمپر می تواند تا حد زیادی خیال شما را از بابت در دسترس بودن همیشگی گوشی راحت کند.

دوربین

اینستاگرام بر محور عکس می‌چرخد و هیچ چیز اندازه یک عکس یا ویديو با کیفیت برای یک مخاطب جذاب نیست. برای عکس برداری خوب باید دوربین خوب داشت.

برای تولید محتوا ویدیویی باید تصویر مناسب و باکیفیتی داشته باشید که مخاطب توجهش صرفا به خود محتوا باشد نه اینکه چرا کیفیت ویدیو پایین است.

قبل تر برای عکاسی از یک کالا یا طبیعت حتما نیاز به دوربین حرفه‌ای بود اما نکته مهم این ست که کیفیت دوربین اکثر گوشی‌های موبایل امروزی واقعا خوب و مناسب است و می‌توانید با خرید یک گوشی مناسب این کار را انجام دهید و خود را از دوربین حرفه‌ای بی‌نیاز کنید.

وسایل تولید محتوا در اینستاگرام

میکروفون

در صورتی که در نظر داشته باشید به تولید محتوای ویدیویی بپردازید، علاوه بر کیفیت تصویر، کیفیت صدا نیز حائز اهمیت خواهد بود. بر این اساس بهتر است به فکر تهیه یک میکروفون باکیفیت باشید. میکروفون‌هایی که بسیاری از بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌دهند، میکروفون‌های یقه‌ای بی‌سیم بوده که قابلیت استفاده در هر شرایطی را دارند.

در مقاله “معرفی بهترین میکروفون برای تولید محتوا” میکروفون های مناسب را معرفی کرده ایم که می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

سه پایه فیلمبرداری

سه پایه یکی از مهمترین ابزارها برای فیلمبرداری است. اگر نمی خواهید هزینه فیلمبردار را داشته باشید و می خواهید خودتان برای مخاطب صحبت کنید می تونید دوربین فیلبمرداری را بر روی یک سه پایه قرار دهید تا دیگر نیازی به فیلمبردار نداشته باشید و دکمه ی رکورد را بزنید و شروع به ضبط کنید.

جدیدا سه پایه فیلمبرداری برای گوشی های موبایل هم آمده که می توان گوشی موبایل را بر روی آن فیکس کرده و از آنچه که می خواهید فیلمبرداری کنید.

تجهیزات صحنه و پس زمینه

طبیعتا شما ویدئو و عکس‌های خود را در محیطی تولید می‌کنید که باید برای مخاطب جذاب باشد. پس زمینه مناسب به شما کمک خواهد کرد. اگر در خانه خود میزهای مرمری یا کاشی‌های دیواری رنگارنگ داشته باشید کارتان راحت است.

یکی دیگر از مواردی که باید برای فیلمبرداری از ویدیوها در نظر داشته باشید استفاده از تجهیزات مناسب برای فیلمبرداری است. فرضا می خواهید یک فیلم آموزش آشپزی بسازید. باید یک گاز و فر مناسب، مواد مورد نیاز، ابزار آشپزی و… را فراهم کنید. هر چه تجهیزات صحنه متناسب با محتوایی که می خواهید تولید کنید بهتر باشد در خروجی نهایی کار تاثیر بهتری می گذارد.

لوازم تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی ندیمیکو موجود است و در صورت تمایل می توانید از وبسایت ما خرید نمایید.

خرید تجهیزات تولید محتوا از ندیمیکو

در پایان

فراموش نکنید در این مقاله تنها ابزار مورد نیاز برای تولید محتوا بیان شدند و تولید محتوا برای فضای مجازی تنها با سخت افزار امکان‌پذیر نیست. از آنجایی که خیلی از افراد، محتوای اینستاگرام خود را با موبایل تهیه می‌کنند، کارکردن با نرم‌افزارهای کامپیوتری مثل Photoshop و Premiere برایشان سخت است. در نتیجه ترجیح می‌دهند با همان موبایل‌های خود پست و استوری درست کنند. اگر نیاز به استفاده از اپلیکیشن برای طراحی و ویرایش عکس ها و ویدیوهای خود هستید پیشنهاد می کنیم مقاله “معرفی اپلیکیشن برای تولید محتوا با گوشی” را مطالعه کنید.

بهتر است هر روز خود را ترفندها‌ی مختلف برای تولید محتوا آپدیت کنید و تلاش کنید محتوایی جذاب و به روز با ابزارهای مناسب بسازید چرا که اینستاگرام، یوتیوب یا دیگر فضاهای مجازی می‌تواند برای کسب و کار شما آینده روشنی داشته باشد.

 

منابع:

magnet.ir

didnegar.com

blog.tolofilm.com

اشتراک گذاری:

WhatsApp
Telegram
Email
Print

پست های مرتبط:

enemad-logo