اسپیکر بلوتوثی انکر مدل ANKER Soundcore FLARE2 A3165

  • صدای قدرتمند فراگیر 360 درجه
  • درایورهای دوگانه و رادیاتورهای Passive با فناوری ™BassUp 
  • توان خروجی پخش 20 وات 
  • نمایش نور رنگین کمانی همگام با ضرب آهنگ موزیک
  • حلقه های نوری دوتایی به طور همزمان
  • حفاظت فوق العاده ایمن با استاندارد ضد آب IPX7
  • تنظیم نور و اکولایزر در اپلیکیشن اختصاصی Soundcore

موجود در انبار

ارسال توسط کامپیوتر مرکزی لارستان-ندیمیکو
2,980,000 تومان

موجود در انبار

- +

بروزرسانی قیمت و موجودی: 27 مهر 1403

توضیحات

استاندارد ضدآب IPX7 انکر Flare 2

این اسپیکر بلوتوث قابل حمل Flare 2 دارای مقاومت کامل در برابر آب است، به این معنی که می‌توانید در هر آب و هوایی از آن استفاده کنید! حتی این اسپیکر می‌تواند غوطه ور شدن کامل در آب را نیز تحمل کند.

باتری اسپیکر انکر Flare 2

درون اسپیکر، یک باتری با ظرفیت 5200 میلی‌آمپر ساعت وجود دارد که با هر بار شارژ، می‌تواند تا 12 ساعت کار کند. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل 3.5 ساعت است .

کیفیت صدا اسپیکر بلوتوثی انکر Flare 2

توان کل این اسپیکر به 20 وات می‌رسد به صورت بی سیم به بلوتوث شما وصل شده و با صدای قدرتمند 360 درجه با کمک فناوری BassUp combine ترکیب می شود. با تکنولوژی BassUp، این اسپیکر قادر است باسی قابل قبول را در ضربات موزیک ارائه دهد. از طریق استفاده از یک تراشه DSP با طراحی سفارشی و رادیاتورهای باس دوگانه، این اسپیکر 100٪ بیشتر از بلندگوهای بلوتوث قابل حمل معمولی، باس را ارائه می‌دهد. تا 100 عدد از اسپیکرهای انکر قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند و بنابراین قادرند صدای بسیار بلندی را ارائه کنند.

پورت های و اتصالات اسپیکر بلوتوثی انکر Flare 2

اسپیکر بلوتوثی انکر Flare 2 A3165 از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر این امکان را به شما می دهد تا فاصله 10 متری از دستگاه موردنظر خود فاصله بگیرد، با این وجود، هیچ مانعی در مسیر بین دستگاه و اسپیکر نیز نباید وجود داشته باشد . و همچنین دارای یک درگاه Type-C می باشد که از طریق کابلی که در داخل جعبه اسپیکر می باشد می توان دستگاه خود را شارژ کنید .

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.