هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل SAMSUNG Galaxy Buds FE

اقلام همراه هدفون محفظه شارژ /دفترچه راهنما /کابل شارژ /دو عدد WingTip و دو سری اضافه با ابعاد مختلف
قطر درایور 6.5 میلی‌متر
منبع تغذیه هدفون محفظه شارژر
محدوده عملکرد تا 10 متر
نوع گوشی دو گوشی
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه تا 3.5 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی با روشن بودن ANC تا 6 ساعت و با خاموش بودن ANC تا 9 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ تا 30 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
سایر مشخصات فناوری نویز کنسلینگ فعال (Active Noise Cancellation) و Ambient Sound /واحد Voice Pickup با سه میکروفون /فناوری Bixby (Seamless Al) دستیار صوتی /قابلیت SmartThings Find برای مکان‌یابی ایربادها /شارژدهی با محفظه شارژر با نویز کنسلینگ فعال تا 21 ساعت /ظرفیت باتری ایربادها: 60 میلی‌آمپر ساعت /ظرفیت باتری محفظه شارژر: 479 میلی‌آمپر ساعت
جنس بدنه پلاستیک
ظرفیت باتری 479+60 میلی آمپر ساعت
نوع کابل USB Type-C
نوع اتصال بی‌سیم
رابط‌ها Bluetooth
مناسب برای کاربری عمومی
ویژگی‌های خاص Noise Cancelling Headphone
قابلیت‌های مقاومتی مقاومت در برابر رطوبت و عرق
اصالت کالا اصل

موجود در انبار

ارسال توسط کامپیوتر مرکزی لارستان-ندیمیکو
2,800,000 تومان

موجود در انبار

- +

بروزرسانی قیمت و موجودی: 1 آبان 1403

توضیحات

هندزفری بلوتوثی galaxy buds fe به گواهی مقاومت IPX2 تجهیز شده است. این نشان‌ می‌دهد که باید حواستان به‌نحوه استفاده از galaxy buds fe باشد؛ چراکه IPX2 در برابر قطرات آب مقاومت اندکی دارد. از این رو، تنها در مقابل عرق کردن و فعالیت ورزشی مقاوم است؛ اما اگر به‌صورت کاملا اتفاقی از گوش شما به‌درون آب بیفتد، ممکن است که دیگر قابل استفاده نباشد.
به‌منظور استفاده از این دستگاه با گوشی سامسونگ ، باید اعلام کنیم که سامسونگ galaxy buds fe از سیستم پاپ آپ در اکوسیستم سامسونگ برخوردارست. به‌محض باز کردن در کیس در استفاده اول، اعلانی از اتصال هندزفری در گوشی خود مشاهده می‌کنید که نشان‌دهنده این است که دستگاه آماده برای اتصال به گوشی هوشمند شما است. بعد از لمس گزینه اتصال یا Connect تنظیمات اولیه به‌صورت خودکار انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست بعد از هر اتصال این کار را انجام دهید. از این پس، با هر بار باز کردن درب کیس، شاهد اتصال خودکار galaxy buds fe به گوشی خود خواهید بود. هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل galaxy buds fe از تراشه بلوتوثی نسخه 5.2 برخوردار است. این نسخه از تراشه بلوتوث می‌تواند اتصالی بسیار پایدار تا برد 10 متر را در اختیار شما قرار دهد. در این مسافت، خبری از قطع شدن اتصال نیست و بهترین کیفیت را شاهد خواهید بود. کیفیت بالای صدا و هماهنگی صدا و تصویر در زمان گوش کردن به موسیقی در حدی است که تاخیری را شاهد نخواهید بود.
از قابلیت‌های این هدست می‌توان به قابلیت کاربردی Auto Switch اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی اگر از گوشی و تبلت سامسونگ استفاده می‌کنید، در صورتی که هندزفری به هردو متصل است، می‌توانید به‌صورت کاملا سریع و در مدت زمان کم میان دو دستگاه خود سوئیچ شده و از طریق آن دستگاه از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.
از پنل لمسی قرار گرفته روی galaxy buds fe شما می‌توانید محتوای در حال پخش خود را به‌راحتی مدیریت کنید. همچنین متصل شدن Buds FE به برنامه Galaxy Wearable می‌تواند باعث شود که به‌راحتی بتوانید این دستورات لمسی را شخصی‌سازی کنید؛ اما اگر بخواهید به‌صورت پیش‌فرض از این دستورات لمسی استفاده کنید، از طریق گزینه‌های زیر می‌توانید به‌راحتی مفهوم هر لمس خود را در عملکرد galaxy buds fe متوجه شوید.

  • پخش و توقف موسیقی: یک‌بار لمس
  • رفتن به موسیقی بعدی یا قبلی، پاسخ دادن و قطع کردن تماس: دو بار لمس
  • پخش موسیقی قبلی: 3 بار لمس روی هرکدام از گوشی‌ها (البته باید در نظر داشته باشید که اگر 3 ثانیه بعد از شروع موسیقی 3 بار هدست را لمس کنید، می‌توانید موسیقی را از ابتدا گوش کنید.)
  • فعال کردن گزینه نویز کنسلینگ و رد کردن تماس: لمس طولانی مدل هرکدام از گوشی‌ها

همچنین در مورد نرم‌افزار Galaxy Wearable باید اعلام کنیم که پشتیبانی این هندزفری از نرم‌افزار اختصاصی سامسونگ سبب شده تا بتوانید چندین فعالیت جالب و کاربردی را به‌صورت کامل انجام دهید:

  • تنظیم و شخصی‌سازی کنترلر‌های لمسی
  • سفارشی‌سازی اکولایزر صدا
  • فعال کردن حالات مختلف حذف نویز
  • نمایش میزان باتری هدست و کیس

 

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.