هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل xiaomi Basic 2

نوع اتصال بلوتوث
برند شیائومی Xiaomi
مدل TWSEJ061LS
نوع ایرپاد
برد بی سیم 10 متر
نسخه بلوتوث 5.0
میکروفون
ظرفیت باتری هندزفری/ ایرپاد حدود 1.5 ساعت
کیس شارژ
ظرفیت باتری کیس 300 mAh
رابط شارژ میکرو یو‌اس‌بی
مناسب برای مکالمه
ابعاد ابعاد کیس شارژ 62×40 x27.2 میلیمتر,ابعاد هدفون 26.65×21.6×16.4 میلیمتر
وزن 35.4 گرم,وزن هندزفری هر کدام 4.1 گرم
سایر قابلیت ها زمان شارژ کیس شارژ حدود 2 ساعت کارکرد باتری با کیس شارژ 12 ساعت کارکرد باتری هندزفری 4 ساعت ظرفیت باتری ایرباد هرکدام 43mAh پروتکل HFP / A2DP / HSP / AVRCP

موجود در انبار

ارسال توسط کامپیوتر مرکزی لارستان-ندیمیکو
548,000 تومان

موجود در انبار

- +

بروزرسانی قیمت و موجودی: 1 آبان 1403

توضیحات

استفاده از هندزفری‌های بی سیم در میان کاربران با هر نوعی از مشغله، تمایلات و گروه‌های سنی در حال افزایش است. دلیل این موضوع را می‌توان در قابلیت‌های متنوع، راحتی، زیبایی و … این هندزفری‌ها جست و جو کرد. هندزفری‌های بلوتوثی نیاز ما را در استفاده از هندزفری‌های سیم دار بر طرف کرده و نمود جدیدی از دنیای دیجیتال و تکنولوژی را مقابل چشمان ما نمایان کرده است. شیائومی یکی از برند‌های تولید کننده اینگونه محصولات، محبوبیت بسیاری در میان کاربران به دست آورده است. چرا که علاوه بر کیفیت، به قیمت مناسب و ظاهری زیبا در تولید کالا‌ها توجه داشته است.

طراحی و ساخت:

هندزفری بلوتوثی بی سیم شیائومی مدل Redmi Airdots 2 در ابعاد 26.65×16.4×21.6 میلی‌متر و با وزن تقریبی 4.1 گرم به بازار عرضه می‌گردد. سبکی این محصول به دلیل به کار بردن پلاستیک ABS در ساخت آن می‌باشد؛ این متریال فارغ از سبکی، استحکام و مقاومت هندزفری را نیز تضمین خواهد کرد. با توجه به ظاهر ساده، راحتی در استفاده و ویژگی‌هایی که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت، نوع کاربری مکالمه، گیمینگ، کاربری عمومی و ورزشی برای این محصول قابل تحقق است.

ویژگی و قابلیت‌ها:

هندزفری بلوتوثی بی سیم شیائومی مدل Redmi Airdots 2 از طریق بلوتوث نسل 5.0 به گوشی متصل شده و تا محدوده 10 متری نیز قابل استفاده می‌باشد. امپدانس 32 اهم و فرکانس پاسخگویی 20000 – 20 هرتز در کنار حساسیت 120 دسیبل و قطر درایور 7.5 میلی‌متر از جمله ویژگی‌هایی هستند که با آگاهی از آن‌ها می‌توانیم از کیفیت، شفافیت، باس و وضوح صدای یک هندزفری مطلع شویم. شیائومی با در نظر گرفتن قابلیت حذف نویز، امکان انتقال صدایی واضح‌تر و شفاف‌تر را فراهم می‌سازد. لازم به ذکر است که به علت دریافت استاندارد IPX4، از مقاومت این هندزفری در برابر رطوبت هوا یا تعریق بدن هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی اطمینان خواهیم داشت.

باتری لیتیوم پلیمری Redmi Airdots 2 با ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت کیس شارژ و ظرفیت 43 میلی‌آمپر ساعت هر گوشی با یک کابل Micro USB در 1.5 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. چنین ظرفیتی امکان پخش موسیقی تا 12 ساعت و برقراری مکالمه تا 10 ساعت را فراهم می‌سازد. عمر این باتری در حالت استاندبای تا ۱۵۰ ساعت بازدهی خواهد داشت.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.